1 kwietnia 2015

Puk, puk, puk!

Cześć i czołem, kluski z rosołem (lub bez, jak ktoś nie lubi)!
Jest wtorek. 31 dzień marca, który się skończy za jakieś ponad 2 godziny. Tak, właśnie dzisiaj, teraz, zaraz, już, zaczęłam pisać tego posta. Dzisiejszego dnia natchnęło mnie i rozpoczęłam pracę nad tym miejscem. Ale, ale, ale...

Czy ktoś za mną tęsknił? Ja się osobiście stęskniłam za tym wirtualnym światkiem. Internetową ścianą płaczu. Dlatego też powróciłam i stawiam nowe fundamenty. Jednak drzewa nie zasadziłam i syna nie spłodziłam - jakkolwiek to brzmi. Nie wracam do starego bloga, mej córki i syna, zakończyłam go definitywnie. Czas rozpocząć coś nowego, od podstaw stawiać małe kroczki, aż dojdę do sławy, celebrytyzmu i zdjęć na pudelku. Żartuję, luuz. 

Tak szczerze powiedziawszy chciałam do Was wrócić już w lutym. Pragnęłam pochwalić się Wam zdjęciami, bo akurat wtedy takie ładne mi się zrobiły (przynajmniej ja tak twierdzę). Chciałam napisać co u mnie słychać, jak idzie pisanie pracy licencjackiej. Nie uczyniłam tego jak widać. Ale jest ten milowy krok, utworzyłam swoje nowe miejsce w sieci. Z nowym adresem (lecz jeszcze bez własnej domeny, bo mnie nie stać), nazwą bloga i z jakimiś tam pomysłami na bloga, których oczywiście nie zdążyłam spisać.


Dlaczego "Celuj w 19"? 


Dziewiętnaście to moja najszczęśliwsza liczba we Wszechświecie. To właśnie tego 19 w grudniu po południu rozpoczęłam swój związek z Połówkiem (i tak wiecie jak ma na imię, no przynajmniej Ci starzy Czytelnicy). Nasze mieszkanie mieści się w 19 klatce. Celuj, od nazwy naszej ulicy, Celnej plus zamiłowania do strzelania czymkolwiek (oczami, palcami, skarpetkami, słowami, pistoletami).

Jak zmiany to na całego! Pierwsze z nich już co niektórzy mogli zobaczyć na moim instagramowym profilu. Znajduje się na nich dużo zdjęć związanych z moja aktywnością fizyczną i dietą, którą zaczęłam stosować po przeprowadzce. Kolejna zmianą jest utworzenie fan page'a na Facebooku. Ambitnie, prawda? Mam nadzieję, że podołam.

A jaka będzie tematyka tego bloga? 


Różna. Może tak jak i w poprzednim, będę pisać recenzje książek. Na "19" będzie wiele zdjęć, inspiracji. Chcę by było też lekko muzycznie i filmowo. Z nutą porad i szczyptą przemyśleń. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!


Pozdrawiam, Kinga.

21 komentarzy:

  1. A ja się zastanawiałam, co się z Tobą stało! Najpierw myślałam, że zrobiłaś sobie wolne od bloga, dopiero niedawno zauważyłam, że Twój blog przestał istnieć i tak mi się smutno zrobiło... Cieszę się, że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakowało mi tego miejsca. Trochę żałowałam, że zrezygnowałam z tamtego bloga. Wszystkie wpisy zostały skasowane. No ale, mam nadzieję że wciągnę się w blogowanie, a nowe posty będą ciekawsze. Teraz muszę po nadrabiać zaległości ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomału, pomału i myślę, że będzie dobrze :) ja też miewam wzloty i upadki, no ale jakoś tak... no jakoś tak ciągle tutaj jestem :) mimo wszystko :) liczę, że wszystko będzie dobrze z Twoim nowym blogiem! Już zapisałam na liście obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejć, cieszę się, że mam stałą Czytelniczkę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzisz i to jak szybko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tęskniłam! :)
    super, że wróciłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejć, ale miło. Również się stęskniłam dlatego powróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, hej, hej! Doczekałam się Ciebie i rzeczywiście mega zbieg okoliczności z tymi naszymi blogami. Ładnie się tu urządziłaś. Cieszę się, że jesteś i będę na pewno będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Yeeah :P będzie co czytać ! w końcu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej hej, nie znałam Cię wcześniej, ale chętnie poznam teraz ;) !

    OdpowiedzUsuń
  11. Haj, heloł :) Uwielbiam poznawać nowe blogi. Cieszę się, że tutaj trafiłaś :) Piona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, no to chyba jesteś żywym przykładem na to, że blogowanie zwyczajnie uzależnia!
    Fajnie, że wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciii, nie chcę się do tego przyznawać, bo Połówek wyśle mnie na odwyk. Zresztą już stwierdził, że zacznie się robienie zdjęć na każdym kroku.
    Fajnie, że są Ludzie, którzy mnie pamiętają ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że nie zawitamy tylko na chwilę w tym światku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej!!! Wreszcie wróciłaś. Stęskniłam się za Tobą i to bardzo. Pomysł na nazwę super i muszę Ci skomplementować szablon, bo się zacnie prezentuje. :D Dobrze, że wyjaśniłam skąd ten pomysł, bo bym zaraz pytała. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie. Pisz do mnie, jak tylko będziesz gotowa tam wrócić :*

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie zsykałaś nową czytelniczkę ! :) będę zaglądać tak często jak się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, powracam do blogosfery i nowe Czytelniczki. Nowe blogi. Tak dużo się tutaj działo przez dwa miesiące. Czuję się jakby mnie nie było z rok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. codzienna30stka.blogspot.com12 kwietnia 2015 23:32

    Już Cię lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger