23 sierpnia 2015

Nie-poradnik ciążowy: lista must have, czyli wyprawka Mamy i Maleństwa


Czas szybko płynie i wiadomo o tym nie od dziś. Często szukam czasu, który gdzieś mi spierdzielił w czasoprzestrzeni, ale tylko na szukaniu się kończy, bo jeszcze nigdy nie odnalazłam tajnego środka na zatrzymanie - choć na moment - upływających sekund. Dlatego też nie mam zamiaru czekać aż dziecko się urodzi i już kompletuję w główce co to bym chciała dla Dudusi(a). Z każdym dniem tych zachcianek jest więcej i więcej. Jak leżałam w szpitalu to doszło do mnie, że czas wziąć się za wyprawkę - tę szpitalną, bo przecież nigdy nie wiadomo, kiedy trzeba będzie poleżeć w szpitalnej sali celi pod opieką (tak jak mnie to spotkało). 

WYPRAWKA - MOJA LISTA MUST HAVE

Każda z nas ma inne wyobrażenie nt. wyprawki dla siebie i Maleństwa. Niektóre z nas chciałyby mieć wszystko markowe, a inne sprawdzone przez koleżanki. Preferencje są różne, dlatego przedstawiona lista jest tą moją - taką najpotrzebniejszą według mnie i jak któraś z Was w przyszłości wybierze coś z mojej listy to będzie mi miło - tak po prostu :)

Na razie najważniejsza dla mnie jest wyprawka do szpitala, która jest potrzebna praktycznie od zaraz. Żadna z nas nie wie czy będzie mieć jakieś przeboje w ciąży (czego nie życzę nawet największej znienawidzonej kobiecie na świecie, a pewnie taką mam!), dlatego torbę typowo szpitalną powinna posiadać. Dlatego gońcie miłe Panie swoich Panów i wytłumaczcie dlaczego to tak bardzo jest potrzebne ;)

NIEZBĘDNIK MAMY

Źródło zdjęć - grafika wujka google

Niezbędnik mamy zależy od wszystkiego. Pogody, sytuacji w której się aktualnie znajduje. Grafika przedstawia sytuację, gdy poród się zbliża wielkimi krokami. Jeśli musisz iść do szpitala, bo niestety plamiłaś Twoje niezbędniki będą inne, dlatego zaopatrz się wtedy w ręczniki, bieliznę, szlafrok, wkładki higieniczne, kosmetyki i dużą ilość chusteczek, bo wtedy kobieta płacze, gdyż się martwi. Ja będąc w szpitalu o niezbędnikach myślałam leżąc w sukience na łóżku, ponieważ żadne z nas nie spodziewało się, że organizm się zbuntuje przez te upały. Nie zapomnij również o sztućcach i małej zastawie (nawet dziecięcej, plastikowej) - szpital tego Ci nie da, chyba że będzie to super świetne Centrum.

NIEZBĘDNIK MALUSZKA

Źródło zdjęć - grafika wujka google

Niezbędniki dla Maluszka są chyba najwspanialsze w kompletowaniu całej wyprawki. Ja sama nie mogę się doczekać aż zaczniemy kupować te cudne ciuszki i inne potrzebne rzeczy. Dwie butelki, dwa smoczki już posiadamy - kupiliśmy je w Pepco, ponieważ już nie mogłam wytrzymać :) Dodatkowo często przeglądam allegro, a tam są świetne zestawy dla Maluszków. Nic tylko czekać aż się dowiemy jaka płeć będzie i do dzieła!

INNE NIEZBĘDNIKI

Źródło zdjęć - grafika wujka google
Bardzo uparłam się na wózek wielofunkcyjny, który nie będzie jednak drogą inwestycją. W końcu wiadomo, że Maluszek cały czas rośnie i to w dość szybkim tempie. Do tego zakochałam się w retro wózkach, jednak muszę sobie zdać sprawę z tego, że mieszkam na trzecim piętrze i możliwość skrętu na klatce schodowej jest zerowa jak nie minusowa. Co do kącika do spania - przestrzeń mamy bardzo ograniczoną, dla Dudusi(a) mamy jedynie kąt w naszej sypialni. Wiem, że z czasem dorobimy się super mieszkanka i Maluszek będzie miał piękny pokój. Przewijak - super by było gdyby był już od razu z łóżeczkiem, dlatego muszę dobrze przeszukać Internet :) Co do albumu wspomnień, mamy go już w domu. Będzie świetną zabawą dla mnie i prezentem dla Maluszka, gdy ten podrośnie do rozmiarów gigant. Zresztą taki album może być rewelacyjnym prezentem dla nowej duszyczki w towarzystwie ;)

CO JESZCZE, CO JESZCZE? + COŚ JUŻ POSIADAM :)

Źródło zdjęć - grafika wujka google

Przez to, że moja ciąża nastała na te chłodniejsze pół roku, muszę zaopatrzyć się w ciepłe bluzy, spodnie, które nie będą mnie gnieść, śmieszne koszulki. Nie muszę się czuć kobieco w oczach innych. Ma być wygodnie dla mnie i Malca w brzuchu. Poradnik i kosmetyki z Palmersa już posiadam. Co do poradnika - jest świetny i idealny dla osób, które nie mają jak iść na szkołę rodzenia. Jeszcze rozstępów nie mam, więc musiałam kupić jakieś kosmetyki, które okażą się pogromcą tygrysków. Ale, ale, ale w cuda nie wierzę, więc jak pojawią się paski miłości Dziecka do Mamy to przyjmę je na klatę - przecież płakać nie będę...

Kończę mój dzisiejszy nie-poradnik. Dzisiaj wersja dość długa, ale mam nadzieję, że w miarę czytelna i że będziecie chcieli więcej, bo wkręcam się w te tematy z prędkością światła. Co do wyprawek: jeśli nie chce Ci się myśleć co kupić to zamów na allegro gotowe niezbędniki dla Ciebie i Twojej Pociechy. Przecież nie każdy ma czas na układanie wszystkiego, to zależy od Ciebie i Twojego podejścia :) Także zero spiny, my Kobiety zawsze dajemy sobie radę!

A Wy co byście jeszcze dodali do wyprawki?
Pozdrawiam, Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger