17 września 2015

Czym jest dla mnie szczęście?


Szczęście nie jest czymś co można odłożyć na przyszłość, lecz jest czymś co musisz stworzyć już teraz. ~ Jim Rohn
Od czasu do czasu zastanawiam się czy jestem szczęśliwym człowiekiem? Czy rozumiem czym jest szczęście i co ono dla mnie oznacza? Przemyślenia takie dokuczają mi wtedy, gdy mam słabszy dzień. Taki wiecie, stworzony w sam raz dla łez. Taki, w którym to nawet rozmowa z Połówkiem nic nie da. Mogę sobie wtedy tłumaczyć, że to przez hormony czy jakieś przesilenia i wędrówki księżyca. Ale nie, dzieje się to w mojej głowie przez to, że dużo myślę i analizuję...

Szczęście kreuję na własny sposób, zresztą każdy z nas tak robi. Błahe codzienne sprawy dają mi poczucie szczęścia. Coś co sama zrobię, bez żadnej pomocy. Odkąd jestem w błogosławionym stanie moje postrzeganie szczęścia się odmieniło. Niegdyś były to: słoneczny poranek, śpiew ptaków, spacer po lesie, rozmowa z Przyjaciółką, pomalowana przeze mnie ściana czy zrobiony dobry obiad. Od prawie pięciu miesięcy moim szczęściem jest tworzenie rodziny. Mojej. Razem z Połówkiem i człowieczkiem, który mieszka pod moim sercem.
Niewyobrażalne pokłady szczęścia daje mi kopniak - jeden, drugi i trzeci - w brzuch. Są nimi kupowanie ubranek dla Dudusi. Nawet pranie i prasowanie ich, bo to dla Niej. Skręcanie łóżeczka i przemeblowywanie naszej sypialni, która nie będzie już tylko nasza lecz nasza nasza (jak ktoś zrozumie, to dziękuję!). Te zagospodarowanie małego kąta, to jest coś czego nie można opisać, a na samą myśl lecą łzy szczęścia. Wielkim, nieopisanym szczęściem jest również dotyk Połówka, Jego troska o nas, Jego szeptanie do brzuszka: "Tatuś kocha Cię bardziej od Mamusi". Codzienne SMS "czy dobrze się czuję? co robię? jak moja Córeczka? kopie?" dają energię, dają sens! Wiem dla kogo żyję, dla kogo chcę tworzyć szczęście. Są to ONI. ON i ONA.

A dla Ciebie czym jest szczęście?

Pozdrawiam, Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger