23 października 2015

Gotowa wyprawka z Pudłem Malucha

Kompletowanie wyprawki wydaje się być bardzo łatwe. Nic bardziej mylnego! Dla mnie jest to dość skomplikowane, bo nie mam żadnego punktu odniesienia. Wydaje mi się, że wszystko jest potrzebne albo że czegoś zapomnę kupić i wtedy będzie jedno wielkie kuku. Mam wypisane co jest mi potrzebne, ale jak przeglądam sieć to zawsze czegoś nie mam (a pewnie jest to takie potrzebne!)

Póki co razem z Małą mamy:

- dwie rozpinane bawełniane koszule nocne;
- ciepłe kapcie;
- ręcznik z kapturkiem;
- ciepły kocyk;
- smoczki i butelkę Lovi (malutką) oraz butelkę Avent (duża);
- szczotkę do włosów i grzebyk, obcinaczki do paznokci;
- dużo różnych bawełnianych body z krótkim i długim rękawem;
- śpioszki z krótkim i długim rękawem;
- kaftaniki, spodnie, bluzeczki, kurteczki (w sumie to się w wyprawkę nie wpisuje);
- łóżeczko z materacem od pradziadka, różową podusię sowę, duże miśki po mnie i dużo książeczek, które kupuje babcia.

Teraz tylko pozostaje rozpisanie wszystkiego na mniejsze karteczki, przejrzenie listy i ewentualne dodanie/usunięcie rzeczy, które jednak się nie przydadzą. Aby sobie (nam) umilić czas w kompletowaniu wszystkiego, postanowiłam zamówić gotową maxi wyprawkę dla Młodej, jako tzw. Pudło Malucha.


Wielokrotnie ja sama chciałam subskrybować jakieś kosmetyczne pudełka, ale teraz wiadomo, moje priorytety są całkiem inne - liczy się tylko Dziecko. Po wielkich bojach z Połówkiem "a po co Ci to? wydziwiasz, to jest zbędne" - postanowiłam, że zamawiam, bo chcę mieć coś w stu procentach sprawdzonego, coś w stu procentach polskiego lub unijnego (nie jakaś tam tania chińszczyzna!), coś w stu procentach (znowu) dla Malucha.
Przed zamówieniem sprawdzałam wiele pudełek. Początkowo chciałam zamówić wersję Maluch w drodze, ale tam znajduje się dość dużo produktów dla przyszłych Mam, a ja chciałam mieć coś tylko dla Młodej (masz być Młodą, masz być Dudusią, pokażże się w końcu na przyszłym USG, bo chcę w milionach procent wiedzieć kim jesteś Iskierko). Dlatego wybrałam (wybraliśmy!) Prezent dla Malucha. I tutaj też się zaczęły schody, bo kuszą pudełka na BabyShower, Narodziny, Wyprawkę, a nawet te na dalsze uroczystości - Chrzciny czy Urodziny. Ale do rzeczy!! Macie trzy wersje: mini, standard i maxi. W każdym pudełku są produkty w stu procentach godne polecenia, w stu procentach zrobione z miłości.
Bohaterzy naszego super pudła, ja sama skaczę ze szczęścia, a co to będzie jak nasza Kruszynka je na własne oczy zobaczy. Zapraszam na zapoznanie się z poszczególnymi bohaterami :)

SuperZabawka MrB

To właśnie przez tego misio-termoforka chciałam zamówić pudełko. Służy on do ogrzania, utulenia, gryzienia, ciągnięcia, do lepszego spania, jako postrach kolek, przeziębień, bólów brzuszka oraz na długie spacery. Mam nadzieję, że MrB okaże się wielkim przyjacielem Dudusi.

Książeczka z serii Oczami Maluszka wersja harmonijka

Maluszki zaraz po urodzeniu nie rozróżniają kolorów. W końcu całe 9 miesięcy fikały w ciemnym brzuszkowie, aż tutaj nagle wyskoczyły ze swojego azylu i widzą jaskrawe barwy, które aż bolą. Wersja harmonijka to czwarty tom z całej serii. Znajdują się w niej czarno-białe ilustracje z czerwonymi elementami. Poprzednie wersje zawierają czarne, białe albo czarno-białe ilustracje, dlatego będę musiała ponownie stoczyć walkę z Połówkiem o poprzednie wersje :D

Otulaczo-kocyko-kokon i pieluszka w jednym

Otulacz z serii SupeRRO Newborn wykonany w 100% z miękkiego bambusa. Ma się on sprawdzić jako pieluszka, gdy dziecku się odbije, kokon w pierwszych tygodniach życia, otulacz na spacerze w wózku, cieniutki kocyk czy ręczniczek. Otulanie dziecka działa podobno kojąco i pozwala przedłużyć uczucie przebywania w brzuszkowie, co pozwala na powolną adaptację ze światem poza brzuszkowym. Plus do tego piękny worek na otulacz. Pewnie nawet w przedszkolu będziemy z niego korzystać (ah to moje wybieganie w przyszłość!).

Książeczka Maluszka Czas

Jest to dzienniczek, który ma młodym mamą pomóc w uporządkowaniu wszystkich informacji na temat Pociechy. Będę w nim notować wszelkie aktywności Młodej w dzień i noc. Mam nadzieję, że później - wraz z Albumem Wspomnień - będzie niezłą niespodzianką dla dużej Młodej. O tej książeczce powstanie pewnie osobny wpis :)

Ekologiczny gryzak z drewna klonowego i bambusowy śliniak

Wersja supeRRO. Nie dość, że śliniak, to jeszcze gryzak, więc Młoda na spacerach pewnie nie będzie się nudzić. Będzie gryźć, ciamkać i gaworzyć, a co!

Dwie pieluszki tetrowe

Pieluszki z bawełny, które pewnie znajdą zastosowanie jako szmatka to wycierania, gdy Młodej się pokarm uleje czy po prostu jako szmatka do gryzienia. Zastosowanie samo się znajdzie.

Próbki kremów firmy MomMe Cosmetics plus grecka oliwka do pielęgnacji dla mnie

Próbek jest trzy. Są to puszyste kremy łagodzące do skóry delikatnej, suchej i skłonnej do podrażnień. Kosmetyk z serii do zadań specjalnych. Co do oliwki, moja z Bambino się skończyła, więc czas na wypróbowanie innej. Już mówię, że ładnie pachnie ;)

Kontakt z właścicielkami jest świetny, co w dzisiejszych czasach jest bardzo cenne. Natychmiastowo dostałam odpowiedź na zadane pytanie i dodatkowo zaproponowano coś dla mnie. Świetne uczucie, zwłaszcza wtedy, gdy kobieta myśli tylko o Dziecku, często pomijając samą siebie. Wiem jedno! To na pewno nie będzie jedno jedyne zamówione Pudło. Będę tam zamawiać aż do 3 urodzin (od chrzcin - Połówek oszaleje, ale co mi tam!). Świetna inicjatywa, wielki ukłon w stronę Kobiet, które postanowiły stworzyć takie miejsce - jesteście cudowne! <3

Znacie jakieś boxy dla kobiet w ciąży i ich dzieciaczków?
Pozdrawiam, Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger