6 stycznia 2016

Podsumowanie miesiąca z Insta 12/12 '15

Grudzień był miesiącem mocno świątecznym. Jak nigdy poczułam magię świąt i razem z Połówkiem mocno pracowaliśmy nad tym, aby nasze pierwsze święta były idealne. Razem przygotowywaliśmy posiłki, razem sprzątaliśmy. Wieczory należały do tych, w których to patrzy się mocno w przyszłość. Ponadto odpoczęłam troszkę od wirtualnego świata. Świętowaliśmy też naszą czwartą rocznicę związku! Więcej z grudnia zobaczycie w zdjęciach ;)

#corazbliżejświęta

Już od początku grudnia walczyłam w kuchni - robiłam z Mamą uszka i pierogi z kapustą. Później dwa tygodnie przed Kolacją razem z Połówkiem robiliśmy słodkości i ozdabialiśmy nasze mieszkanko. Weronika cały czas nam towarzyszyła jak nie w brzuszku, to jako bombka :D Ciekawe jak to będzie ze świętami Wielkanocnymi, które już będziemy spędzać w trójkę? ;)

#ciążowelove

Mała mocno się rozpycha, czasem czuję fale tsunami w brzuszkowie :D W grudniu doszły do nas wyprawkowe akcesoria, nasz piękny retro wózek oraz wyprawka do łóżeczka (przez którą ryczałam jak bóbr, bo czekałam na nią 33 dni i w dodatku przyszła niekompletna!).

#love

Razem z Połówkiem świętowaliśmy czwartą rocznicę związku. Razem przygotowaliśmy prawie romantyczną kolację. W święta dostałam od Niego patyka do robienia zdjęć, więc powstało wiele miłosnych fotek :D

#książkowelove

W grudniu do Kolekcji dołączyły kolejne tomy książek Katarzyny Michalak, które będę czytać w tym roku. Póki co czytam e-booki na ipadzie oraz wzięłam się za postapokaliptyczne Metro. Połówek gra ja zamierzam czytać ^^

#wwolnejchwili

W wolnych chwilach podglądałam niebo i robiłam masę zdjęć. Niebo w grudniu jest najpiękniejsze! Dużo spacerowałam przez co pod koniec miesiąca zachorowałam. Wieczorami relaksowałam się przy świeczkach. Grudzień był też miesiącem naleśników, które jak nigdy znikały z prędkością światła - takie dobre robi Połówek!

#2015bestnine

A oto 9 najlepszych zdjęć na instagramie w 2015 roku. W ubiegłym roku na Instagrama dodałam 329 zdjęć, które polubiło ponad 28 tysięcy razy. To dla mnie bardzo duża liczba. Ogólnie pół roku było #fit (prasa, jedzenie, smoothie, ćwiczenia), trochę #bookstagram (uwielbiam robić zdjęcia książkom) zaś #pregnant zdominował drugą połowę roku :D W tym roku będzie dużo #babygirl :P

+ Blogowe wpisy

W grudniu dodałam tylko 3 posty. Ogólnie wyświetlanie jest duże, gorzej jest z komentarzami. Cóż, trudno - płakać nie będę. Mam nadzieję, że ktoś jednak czyta moje posty, bo troszkę staram się zanim je opublikuję. 

1. Moja pielęgnacja w czasie ciąży: włosy - kolejny post z cyklu pielęgnacja, w tym miesiącu zostanie opublikowany ostatni z tej serii.
2. Czuję magię świąt :) - post mocno (jak na mnie) świąteczny z naszą playlistą, która towarzyszyła nam w przygotowaniach.
3. Ulotne chwile #1 - pierwszy post z tego cyklu. Nie będzie on jednak co miesiąc. Chcę go Wam ładnie przedstawić, dlatego myślę, że raz na trzy miesiące on się tutaj pojawi ;)

I to tyle w temacie grudnia ;)

A Wy jak przeżyliście ten miesiąc? Mocno świątecznie czy tak jak zwykle?
Pozdrawiam, Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger