16 lutego 2016

SuperZabawka MrB - bohater Weroniki do zadań specjalnych!

Ostatnio pisałam, że stałam się Matką Polką roku 2016 z automatu. Nie spodziewałam się tego, ponieważ od zawsze bałam się noworodków, a tutaj takie zaskoczenie! Nasza Córka to bardzo spokojne dziecko. Rzadko płacze, czasem to nawet o to Ją proszę. Tylko raz dała nam popalić w nocy - jak wyszłyśmy ze szpitala. Pewnie to nowe otoczenie troszkę Ją przeraziło, mimo że obok siebie miała rodziców. Wtedy to Ojciec Roku wykazał się cierpliwością do dziecka. Wstawał, karmił ją mm, bo nie chciała wtedy jeść z centrali. Ja byłam mocno niedysponowana przez mocny ból głowy - uwierzcie, nie mogłam się podnieść, bo wtedy ból był nie do opisania. Rozchodził się po całej czaszce. W życiu mózg mnie tak nie bolał, jak przez te 6 dni od cesarskiego cięcia. Jak się okazało, był to skutek uboczny znieczulenia, który mógł się utrzymywać nawet do dwóch tygodni! Chwała Bogu, że tak szybko wróciłam do świata żywych, ale to pewnie dzięki temu, że Weronika mnie potrzebowała. Na dzień dzisiejszy nasze kochane dziecko budzi się w nocy tylko dwa razy, a wszystko za sprawą ciepłego bohatera do zadań specjalnych, jakim jest SuperZabawka MrB, czyli nasz Pan Benio, którego dostaliśmy wraz z wyprawką z Pudła Malucha.
SuperZabawka MrB od Lullalove

Pan Benio grzeje brzuszek naszej Córki codziennie w nocy zaraz po przebraniu pieluchy i zjedzeniu mleka. Właściwie, to on usypia Weronikę zaraz po kąpieli. Wiecie kładziemy Ją do łóżeczka, dajemy na brzuszek Benia i wychodzimy z sypialni. Nasza mała Wiercipiętka po parunastu minutach zasypia, a my możemy zająć się sobą... 

SuperZabawka MrB idealnie sprawdził się u nas przy czkawce, którą Młoda ma bardzo często. Zdarza się ona wtedy, gdy nasza Kruszynka mocno macha rączkami i nóżkami, a Jej buźka jest szeroko otwarta. Nachapie się dziecko powietrza, a później piszczy jak piszczałka dla piesków. I tak pewnej nocy Ojciec Roku odpalił Pana Benia. Na buźce Młodej pojawił się uśmiech a'la Kaczyński, co jest bardzo śmieszne. Czkawka po jakimś czasie minęła, a Weronika po paru minutach odpłynęła. Od tamtej pory stwierdziliśmy, że Pan Benio będzie aktywowany codziennie w nocy. Pomaga nam on też na Jej wzdęcia. Mała mocno się napina, gdy ma zrobić kupkę czy pierdnąć, a ciepło jednak rozluźnia więc nie wierci nam się mocno z tego powodu w łóżeczku.
Weronika z SuperZabawkami
Nasz SuperBohater, to nie tylko termoforek, który ogrzeje brzuszek dziecka, jest to również zabawka, dzięki której nasza Córka skupia swój wzrok. Pomyśleć, że ma już 3 tygodnie, a Ona już nie robi zeza, skupia się na naszych twarzach czy na Panu Beniu i wodzi za nim wzrokiem, gdy ja go Jej zabieram. MrB uczy również chwytania - jego rączki, nóżki i uszka mocno interesują Młodą. Zresztą już w szpitalu jego uszka były smakowane przez Weronikę :)

A to jeszcze nie koniec!

Nowe SuperZabawki: babyMRB oraz miniMRB
Niedawno rodzina SuperZabawki powiększyła się o dwie urocze SuperZabawki: babyMrB oraz miniMrB, które obie z Córą pokochałyśmy. BabyMrB to grzechotka zaś miniMrB to szeleścik. Dzięki nim wiem, że ze słuchem Weroniki wszystko jest w porządku, bo reaguje na dźwięki wydawane przez te zabawki. W sumie to nawet bardziej reaguje na nie, jak na mój głos :D

Rewelacja w każdym calu!

Cała rodzinka MrB
Zabawki te są idealne w każdym calu. Jestem zadowolona, że zainwestowaliśmy w nie. MrB jest rewelacyjny na czkawkę czy kolkę, której póki co Weronika chyba jeszcze nie ma, bo nie krzyczy w nocy. Jest to świetna i tania alternatywa na szumisie, które nie zawsze działają. Ciepło jednak koi ból, a szumiś co takiego powoduje? - szumi i niby dziecko zasypia, a co z bólem np. brzuszka? też znika?

Która z Mam ma super produkty od Lullalove?
Pozdrawiam, Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger