3 kwietnia 2016

Podsumowanie miesiąca z Insta - marzec '16

Ostatnie instagramowe podsumowanie było w styczniu i dotyczyło ono grudnia. Później ze względów macierzyńskich było mnie tutaj, na blogu, mniej. Za to na instagramie nie próżnowałam, ale jakoś tak nie mogłam się zebrać za posty z tej serii. Ah, ta moja blogowa systematyczność :D Mój instagramowy profil został zdecydowanie zdominowany przez Weronikę. Jakoś już tak mam mniej czasu na zrobienie zdjęcia kawie czy herbacie, którą aktualnie piję. W pamięci mojego telefonu królują zdjęcia mojej Księżniczki. To samo zresztą w laptopie. Nawet mój Połówek w swoim telefonie ma miliony zdjęć naszej Kruszynki, a niby to jeszcze nie czuje się On w pełni ojcem - taaa jasssne!

#bestdayever

Pierwszy świadomy uśmiech naszej Księżniczki. Od 19 marca Mała cały czas się uśmiecha, najbardziej jak widzi swojego Tatę - to jest takie kochane. Zaś 21 marca, w swoje 24 urodziny, powiedziałam zapłakanym głosem "tak".

#jestemdzielna

Na początku miesiąca Mała miała obowiązkowe szczepienia. Chwilkę płakała przy kłuciu, ale szybko zasnęła. Pod koniec miesiąca szczepiłam ją na pneumokoki i rotawirusy - również przyjęła je na klatę. Na szczęście Weronika nie miała żadnych skutków ubocznych szczepienia: zero płaczu w nocy, gorączki czy rozdrażnienia. Cały czas spała - takie skutki uboczne to mogą być co szczepienie :)

#familyportrait

Najwięcej rodzinnych zdjęć nasz brzdąc ma z moimi rodzicami oraz z samym Połówkiem. Ja jestem na nich od czasu do czasu, bo to ja zawsze sięgam po aparat, gdy widzę jak Marcin zabawia się z Werką. Czasem robimy selfiki, co jest świetne, ponieważ Mała uwielbia patrzyć się prosto w obiektyw :D

#będęfitmamuśką

Staram się wracać do formy sprzed ciąży. Po cc moja waga spadła o 18 kg. Jeszcze tylko 7 kg i waga będzie sprzed zajścia. Czy wykonuję jakieś ćwiczenia? Od 14 marca wzięłam się za poprawę tyłka, bo jest on no obwisły, a myślałam że cycory takie będą. Natomiast od 1 kwietnia (to nie było Prima Aprilis) ćwiczę z Sportsmamą. Zastanawiam się też nad wykupieniem pakietu z Ewą Chodakowską - czy któraś z mam ma zakupione te ćwiczenia, jak wrażenia?

#zakupowelove

W ciąży stałam się prawdziwą lumpexoholiczką i zostało mi to po niej. Chodzę do ulubionego sh i wynajduję perełki. Ponadto kupuję dużo rzeczy (ciuchy, gadżety, prezenty) dla Małej. Pudło Malucha kupiliśmy kuzynkowi Weroniki - Dominikowi, mam nadzieję że zawartość się mu spodobała :)

#śpiącakrólewna

Najwięcej zdjęć Weronika ma jak śpi, bo wtedy można jej zrobić ostre zdjęcia (szkoda tylko, że aparat w moim telefonie jest taki zły).

#lovelovelove

Z każdym dniem czuję jak miłość emanuje w naszym mieszkaniu. Jest tak za sprawą tej naszej małej Iskierki, która wniosła do naszego życia jeszcze większe pokłady tych pozytywnych uczuć <3

#odpoczynek

Gdy za oknem śnieg czy deszcz w naszych czterech kątach króluje słońce. Ciepła kawa czy herbata mocno relaksuje. Od świąt zmagałam się z jakimś wirusem, co się do mnie przyczepił. Przestałam nawet karmić Małą piersią, bo obawiałam się że ją mogę zarazić tym paskudztwem, zresztą pokarmu coraz mniej, więc co ja się stresować będę :D

+ BLOGOWE WPISY 

Na blogu staram się dodawać dopracowane według mnie posty. Nie ma ich za dużo, ponieważ nie mam czasu na napisanie ich - jeszcze uczę się organizacji czasu z brzdącem. Mam nadzieję, że do pół roku się ogarnę.
1. Podróże małe, ale wielkie, bardzo wielkie - czyli jak wyglądały nasze wyjazdy do dziadków przed zakupem łóżeczka turystycznego.
2. Najlepiej! - zostałam narzeczoną :) - chwalę się chwalę, bo jest czym!
3. Czy jesteś wyrodną matką? - czy spełniasz normy europejskie w kwestii bycia mamą? Ja nie i dobrze mi z tym!

Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie dobrym pod względem pogody oraz zdjęć. W kwietniu chciałabym dużo spacerować z moją Małą oraz zrobić mega porządki w mieszkaniu.

Jaki był Wasz marzec oraz jakie macie plany na kwiecień?
Pozdrawiam, Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger