14 maja 2016

Akukubox - pudło dla Malucha i Mamy

Po narodzinach Weroniki oszalałam na punkcie wszelkich gadżetów czy zabawek dla najmłodszych. Chciałabym, aby Młoda miała wszystko najlepsze. Często muszę się hamować przed zamawianiem jakichś rzeczy. Gdyby nie Marcin, to pewnie już byśmy zbankrutowali! Czasem na Niego przez to krzyczę, bo w końcu każdy rodzic chce dla swojej pociechy jak najlepiej, ale przecież są jakieś granice... ;)
Nagłówek

Na samym początku swojego macierzyńskiego powołania (o tak, bycie Mamą jest dla mnie powołaniem, przyszło mi to ot tak - cudownie łatwo) zamówiłam dla Weroniki Pudło Malucha. Fajna sprawa, o czym często wspominałam. Będę tam wracać, ponieważ jest to świetny prezent dla nowo narodzonego dziecka. Zresztą naszej Werci zamówię kolejne pudło na urodziny :) Pewnie do stycznia będą tam jeszcze ciekawsze propozycje ;)

Później w sieci znalazłam Bonbonbaby - comiesięczny box dla dziecka i mamy, który najwyraźniej okazał się klapą, ponieważ już go nie ma. Strona istnieje, ale na facebook'owym profilu brak jakichkolwiek aktualizacji. A szkoda, bo zapowiadało się ciekawie :P

Aż w końcu natrafiłam na aKukubox! Długo się zbierałam, by go zamówić. Zaciekawiły mnie wcześniejsze edycje, aż w końcu postanowiłam, że zamawiam. I tak o to dzisiaj przyszedł mój pierwszy aKukubox - wersja majowa :) I tym sposobem piętek trzynastego był fantastycznym dniem!

Co znajdowało się w majowym aKukuboxie?

Zawartość majowego aKukuboxa
Ucieszyłam się, że dla mojej Iskierki w boxie znalazły się aż cztery rzeczy. Dla Mam z okazji zbliżającego się święta był kubek oraz próbki ekologicznych kremów :) A teraz zbliżeniowo zapoznajcie się z zawartością pudełka :D

1. Papierowy worek na zabawki od Panda i Banda

Worek od Panda i Banda
Na profilowym facebook'u Panie założycielki rzucały zainteresowanym podpowiedziami. Gdy tylko przeczytałam, że będzie coś od Panda i Banda (po uprzednim sprawdzeniu profili społecznościowych) stwierdziłam, że będzie worek na zabawki. I nie pomyliłam się! Świetnie, bo już sobie w głowie zobaczyłam kącik Młodej, w której będzie królować panda :)

Worek jest wytrzymały i co najważniejsze ekologiczny! Jest duży i już umieściłyśmy w nim wszystkie pluszaki :) Teraz tylko muszę się wziąć za urządzanie kącika w salonie (ah ten brak możliwości stworzenia pokoiku :( )...

2. Książka "Kochana mamusia"

Książka "Kochana mama" Agnieszki Frączek
W sumie to można powiedzieć, że jest to prezent dla mamy ;) W końcu mamę ma się tylko jedną. W środku znajdują się przepiękne ilustracje i piękny wiersz autorstwa pani Agnieszki Frączek.

3. Krem z filtrem Pharmaceris

Krem ochronny 30 SPF od Pharmaceris
Zbliża się lato, zresztą już jest słonecznie i już trzeba dbać o twarzyczki naszych pociech. Zatem krem ochronny jak najbardziej musiał się tutaj znaleźć i również można się było  tego domyślić z podpowiedzi ;)

4. Puzzle od CzuCzu

Kreatywne puzzle od CzuCzu
Puzzle z serii "A kuku! Safari" od CzuCzu. Co prawda puzzle przeznaczone dla dzieci powyżej dwóch lat - przynajmniej będą już w pogotowiu ;) Fajne kolorowe do zabawy typu odszukaj i połącz, czyli taka zabawa w chowanego.

5. Kubek

Kubek-prezent z okazji Dnia Matki od Koszulove
Kubek-prezent na Dzień Mamy od firmy Koszulove. Mam swój pierwszy mamowy kubek, ciekawe jak będzie z niego smakować herbata albo duża kawa? :)

6. Próbki naturalnych kosmetyków

Próbki kremów Resibo
Resibo to polska marka naturalnych kosmetyków. Cieszę się, że będę miała możliwość przetestowania na sobie trzech próbek kremów: ultranawilżającego, odżywczego i pod oczy. A nuż, może się skuszę. Btw. patrząc się na zdjęcia produktów muszę stwierdzić, że mają piękną oprawę tz. opakowania. Szkoda tylko, że są takie drogie. Zresztą za naturalność trzeba zapłacić, a polskie marki trzeba wspierać ;)

Zawartość majowego aKukuboxa

Ogólnie wartość owego pudełka wyniosła 147,75 zł. Każda z nas może go mieć za jedyne 64 zł. Opłaca się? Jak dla mnie tak. Zresztą, gdyby nie box to pewnie nie miałybyśmy tych produktów. Teraz czas by zamówić kolejny box :)

W pudle tym znajdziemy fajne rzeczy dla malucha i siebie. Są to produkty przemyślane, dzięki czemu wydane pieniądze nie pójdą w błoto. Mamy również możliwość przetestowania gadżetów, o których nie mieliśmy bladego pojęcia, albo na które nigdy byśmy sobie nie pozwolili. I najważniejsze (heheszki!) kartonowe pudełko, które zostanie może pomieścić zabawki naszej Pociechy :D

Znacie, lubicie? A może uważacie, że to strata pieniążków?
Zbliża się Dzień Dziecka - co kupujecie swoim Pociechom?
Pozdrawiam, Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger