5 maja 2016

Podsumowanie miesiąca z insta - Kwiecień '16

Zbieram się w sobie, tworzę posta jednego i drugiego i może nawet trzeciego. Bo Mała śpi. Wygląda jak anioł. Jest taka spokojna. Dlatego piszę na szybko, więc wybaczcie jak będzie niespójnie :P Wercia, gdy się wybudza to od razu ma oczy jak pięć złoty i jest gotowa do działania!
Końcówka kwietnia była najważniejsza w tym roku, bo nasz mały diabełek miał Chrzest Święty. Oj działo się, działo! Raz na jakiś czas pogoda była rewelacyjna więc było nasz wszędzie pełno (będzie o tym post!). Parę razy razem z Połówkiem zjedliśmy coś fit i było to mega smaczne. Zresztą, zaraz zobaczycie jakim miesiącem był kwiecień! ;)

#BESTDAYEVER

30 kwietnia nasz malutki diabełek miał Chrzest Święty. Nie mieliśmy problemu z ochrzczeniem Weroniki. Mała przez pół Mszy płakała, bardzo się zanosiła. Marcin chodził z nią po Kościele, a mnie w ławce serce się krajało. Na Chrzcie było to samo, dopiero uspokoiła się, wtedy gdy Ksiądz położył na niej szatkę. Uznałam, że wtedy diabełek opuścił naszą Księżniczkę :D

#FAMILYPORTRAIT

Tak jak już kiedyś wspominałam, to Marcin ma najwięcej zdjęć z Weroniką. Ja mam ich naprawdę mało. Muszę to nadrobić. Także już coraz więcej zdjęć robię nam monopodem. Takie nasze selfie :D

#kwiatowelove

Cały czas na stole mamy w wazonie tulipany. Za jakiś czas będą świeże bzy, które uwielbiam. W domu niebawem narodzi się kwiat w Sanseverii :) Nawet mojej Mamie nigdy nie udało wyhodować się tego kwiatka, znaczy się, że nigdy jej nie wypuścił ;) Jednego kwiatka musieliśmy się pozbyć, bo zbyt dużo miejsca nam zabierał...

#SZAMKA

Tyle razy sobie mówię "nie jedz słodyczy!" - no ale czasem one same wpadają w moją paszczę! Co ja zrobię, że je zjadam :P Śniadania ostatnio celebruję, bo Mała mi na to pozwala. A obiady staram się robić fit, polubiłam ostatnio bataty ;)

#jestemtakapiękna

Jak ja Ją uwielbiam! Maj będzie kolejnym miesiącem pełnym zdjęć z Nią w roli głównej :) Plus w końcu uzupełnię Jej piękny album!

#śpiącakrólewna

No w dzień już ogólnie Mała śpi około czterech godzin. Cieszę się, że nocą śpi cały czas. Weronika jest naprawdę cudownym dzieckiem <3

#książkowelove

W dalszym ciągu dokańczam Greya. Muszę powiedzieć, że mi on nie wchodzi, w sumie to było do przewidzenia. Ponadto dużo nowych książek pojawiło się w moim regale, na którym już nie mam miejsca. Chyba czas zaprzestać kupowania nowych.

#zakupowelove

Oczywiście najwięcej zakupów robię dla Niuni. Nowe ciuszki, gadżety. Dla mnie tylko jakieś kosmetyki ;)

#nowaja

Przefarbowałam się, zaczęłam się częściej malować. Tylko kilogramy jeszcze nie spadają :< Ale centymetry już tak :D

+blogowe wpisy

W kwietniu pojawiły się cztery posty. Jeden podsumowujący marzec oraz trzy związane z tym co się aktualnie u nas działo.
1. Podsumowanie miesiąca z Insta - marzec '16 - czyli migawki z naszego życia.
2. Czas na zmiany! - czyli co postanowiłam w sobie zmienić i co już zmieniłam.
3. Wiosna w zdjęciach - ulotne chwile #2 - czyli wiosna w mojej rodzinnej miejscowości.
4. Werciowe (i nie tylko) gadżety - nowości - czyli czym lubi bawić się Weronika.

A Wam jak minął kwiecień?
Pozdrawiam, Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger