1 lipca 2016

Przegląd czerwca - nasze najważniejsze wydarzenia

Witajcie!

Nie wierzę - mamy już lipiec! Wakacje w trójkę czas zacząć. W tym roku jeszcze nigdzie się nie wybieramy. Będziemy zwiedzać okoliczne miejscowości, by nie stresować Weroniki.

Muszę Wam też wspomnieć, że rezygnuję z instagramowego podsumowania miesiąca. Jakoś za dużo zdjęć wrzucałam. Teraz chcę się skupić na najważniejszych naszych wydarzeniach.

Zaczynajmy! ;)

Nasza Kruszynka skończyła 5 miesięcy!

Duma mnie rozpiera. Weronika jest okazem zdrowia, szczęścia i miłości. Jest bardzo ciekawa świata i jak na swój wiek potrafi już bardzo dużo. Czasem jestem tylko zła, że ten czas tak szybko pędzi.

Euro 2016!

Mała została nową Miss Euro albo Kibolką Euro - co kto woli. Mocno kibicowała naszym. Wczoraj spała w biało-czerwonych bodziakach, bo padła. 

A co do naszych piłkarzy. Jesteście wielcy! Pokazaliście jak dużo można osiągnąć przez 4 lata. Po nieudanym euro w naszym kraju, powstaliście i zamknęliście niektórym znawcom buzie. Pokazaliście, że z nami muszą się wszyscy liczyć. Wczoraj mogliście wygrać - tak mało zabrakło, ale nerwy i emocje robią swoje. Za dwa lata mundial jest nasz!

Zdrowsza wersja mnie!

Już od dwóch tygodniu ćwiczę co dwa dni. Wzięłam się za siebie, nie po to by schudnąć, ale po to by być zdrowszą i przygotować się do kolejnej ciąży, którą planujemy na za 2 lata. Przez dwa tygodnie zauważyłam, że stałam się silniejsza i mam więcej energii. Dodatkowo staram się zdrowiej jeść, no ale grzeszki też mi się zdarzą. W końcu jestem tylko człowiekiem.

Plany na lipiec

- wykończenie i urządzenie kącika dla Werci w salonie.
- wybrać się na nasz pierwszy piknik, pospacerować na Górze Chrobrego.
- robić dużo zdjęć i wywołać kolejne do albumu wspomnień.
- zrobić odcisk dłoni i nóżki Weroniki na jej pół roku z nami.

A jaki był Wasz czerwiec i jakie macie plany na lipiec? Wybieracie się gdzieś na wakacje? :)
Pozdrawiam, Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger