7 lipca 2016

Siła jest rodziną

Zawsze myślałam, że jestem mega silną babką, którą nic nie zniszczy. Kobietą, która ma mocny charakter, bo nie da powiedzieć o sobie i najbliższych złego zdania. Kobietą, która by bronić to co kocha odejdzie do rękoczynów. Teraz myślę, że moja siła jest jeszcze większa. Daje mi to moja rodzina, która jest moim motorem napędowym. Przyjście na świat córki dodało mi więcej siły, mój skill strength jest teraz na najwyższym levelu. I co tutaj dużo mówić: to nie siła jest kobietą, to rodzina jest siłą dla kobiety.

Już będąc w ciąży zastanawiałam się jak nasze życie się zmieni? Jakichś drastycznych zmian, prócz jednej kochanej mordki do całowania, nie było. Nadal jest między nami to uczucie. Ono nie wygasło, ono wręcz przeciwnie - nabrało rumieńców. Choć czasem się kłócimy, co jest nieuniknione. Jestem dumna z bycia mamą i narzeczoną. Daje mi to ogromną siłę do tworzenia ogniska domowego. Takiego, którego ja nie miałam. I zrobię wszystko co w mojej mocy, by Weronika powiedziała kiedyś swojemu chłopakowi: wiesz co? cieszę się, że moi rodzice zawsze byli ze mną szczerzy, że jeździli ze mną po świecie, że pozwolili się cieszyć z każdej chwili spędzonej razem. Nie chcę by później płakała, tak jak czasem ja. Ja tak nie miałam. Zawsze liczyło się to, że rodzice nie mieli pieniążków by gdzieś mnie wysłać czy gdzieś pojechać. Nie mam im tego za złe. Jestem wdzięczna za to jak mnie wychowali, jakie wartości mi przekazali, ale ja dla dziecka chcę jeszcze więcej. Chcę Jej pokazać cały świat, by później nie musiała go odkrywać całkiem sama...


Otrzymywać najszczęśliwszy uśmiech dziecka dzień w dzień to naprawdę cudowna sprawa <3 Czego od życia chcieć więcej, jak już ma się to wszystko? ;)

Pozdrawiam, Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger