29 lipca 2016

Wakacyjny aKukubox

W domu mamy już dwa aKukuboxy. Znalazły się w nich produkty zarówno dla nas rodziców jak i dla naszych dzieciaków. Gdy tylko zamówię pudło czekam na podpowiedzi co konkretnego będzie się znajdować. Jednak w związku z tym, że w lipcu i sierpniu są wakacje, dziewczyny zrezygnowały z pudła niespodzianki. Ale nas wiernych fanek nie pozostawiły z pustymi rękami. Była możliwość zamówienia boxa z produktami z poprzednich edycji. W ten sposób mogłam wybrać sobie produkty, które chciałam i dodatkowo znalazłam się w grupie 30 osób, które dostały prezent.
Nagłówek posta

W boxie były 3 produkty dla Weroniki i 2 dla mnie. Prezent, który dostałyśmy jest zarówno dla Niej jak i dla mnie.

1. Książka "Całuski i buziaczki"

Weronika z książeczką "Całuski i buziaczki"
Urocza książeczka z serii Kocham, z pięknymi obrazkami i rymowaną bajeczką. Już mamy trzy książeczki od Wydawnictwa Debit i muszę przyznać, że są one prześliczne. Tak pięknych wydań dawno nie miałam w rękach.
Całą serię książeczek możecie zamówić tutaj.

2. Kosmetyk zmniejszający istniejące rozstępy i blizny poporodowe

Pharmaceris MACIERZYŃSTWO, preparat na rozstępy i blizny poporodowe
Już wspominałam, że pod koniec ciąży na moim brzuchu pojawiły się rozstępy. Muszę przyznać, że pod pępkiem paski miłości mocno mnie bolały. Ból ukoił olej z Bio Oil, rozstępy lekko się zmniejszyły i pojaśniały i już tak nie bolą. Jako, że Weronika ma dużo kosmetyków, postanowiłam że kolejny z boxa będzie dla mnie. Wybór padł na kosmetyk od Pharmaceris. Jestem ciekawa czy będą jakieś efekty.
Produkt można kupić tutaj.

3. Klocki drewniane - alfabet

Drewniany alfabet i zabawki Weroniki
Drewniane klocki od polskiej firmy B&B musiały się u nas znaleźć. Będą rewelacją, gdy Weronika zacznie uczyć się alfabetu. Takie inne scrabble. To nie będą nasze jedyne klocki tej firmy :)
Produkt można kupić tutaj.

4. Niebieska poduszka chmurka

Wercia nad Jeziorem Nyskiem z poduszką chmurką
Poduszka chmurka wykonana z materiału minky od firmy Laranza. Bardzo podobają mi się takie poduszki. Musiała się znaleźć w boxie ze względu dekoracyjnego - będzie ładnie wyglądać w półeczce w kąciku Weroniki. Była też niezastąpiona na pikniku ;) 
Poduszkę można kupić w 6 kolorach. Znajdziecie je na profilu Laranzy.

5. Smakołyk dla mamy

Jagody goji od Puffins
Smakołykiem były jagody goji od Puffins. Jak dla mnie szału nie ma, są dla mnie jakieś takie bez smaku, ale będą idealne do domowych batoników.
Inne zdrowe produkty tej firmy znajdziecie na ich stronie.

6. Produkt niespodzianka - kosmetyk na AZS

Emotopic
Kosmetyk ten wzięłam dla siebie, ponieważ mam problemy skórne ze skórą na głowie. Jest to EMOTOPIC Preparat 3 w 1 Intensywnie natłuszczający do ciała od Pharmaceris. Muszę stwierdzić, że produkt mocno mi pomógł z łuszczącą się skórą. Nie należy może do tanich kosmetyków, ale mnie pomaga.
Znajdziecie go tutaj.

Zawartość pudełka
Jestem bardzo zadowolona z tego boxa i już nie mogę doczekać się wrześniowego. Cena tego pudełka wyniosła ponad 183 zł. Zobaczcie, zapłaciłam za niego 64 zł, a mam rewelacyjne produkty, których pewnie był nie kupiła. Nie czekajcie - zamawiajcie takie boxy, są świetne!

Masz już jakiegoś aKukuboxa?
Pozdrawiam, Kinga.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Podobno tak, ale są takie bez smaku. Dlatego są one świetnym dodatkiem do koktajli czy batoników :)

      Usuń

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger