10 sierpnia 2016

Hit czy kit #2 - butelka wielofunkcyjna

Jako mama staram się nie podążać za schematami ustalonymi z góry przez Bóg wie kogo w kwestii podawania posiłków. Początkowo martwiłam się, że Mała nie je takiej ilości mleka jak jest napisane przez ekspertów. Ogólnie w oczach tychże ekspertów jestem wyrodną matką, bo przestałam szybko karmić piersią, a jak karmiłam to i tak dopajałam Małą mlekiem. Tak samo szybko wprowadziłam do Jej diety obiadki i kaszki. Bo wiecie co ja idę zgodnie ze swoją intuicją i żaden mózg, to to w życiu widzi tylko tabelki, nie będzie mi mówił jak mam wychować dziecko i jak je karmić. 

TAK, DZISIAJ MOWA O KAMIENIU. ZNACZY SIĘ O SUPER HIPER FAJNYM PRODUKCIE DO JEDZENIA NP. KASZKI :)

Weronika od ponad miesiąca je 5 posiłków (czasem nawet 6) o stałej porze. Wieczorem podajemy Jej kaszkę. Początkowo nie lubiłam tego, ale odkąd zaopatrzyliśmy się w silikonową butelkę wielofunkcyjną z łyżeczką od Lovi podawanie kaszki jest bajecznie proste i przyjemne. Na sam początek kupiliśmy mniejszą, bo powiem szczerze - nie myślałam, że pomyślnie przejdzie testy. I okazało się, że jest naszym hitem! Naszą butelkę kupiliśmy na doz.pl

Butelka wykonana jest z miękkiego sylikonu. Wystarczy ścisnąć butelkę, by na łyżeczce znalazła się odpowiednia ilość pokarmu. Jest to praktyczne, ponieważ łyżeczka nie brudzi się od spodu, ale ubrudzi się przy wycieraniu buźki, bo przecież dziecko często wypycha pokarm z ust. Ponadto w zestawie jest kubeczek do pojenia, szczoteczka do czyszczenia łyżeczki i dysk, dzięki któremu z butelki powstanie pojemnik po przechowywania.
Dołączona do zestawu łyżeczka jest również wykonana z miękkiego tworzywa, dzięki któremu dziąsełka dziecka nie są podrażniane. W zestawie jest łyżeczka dla dzieci w wieku 4m+, można też kupić dla dzieciaków w wieku 6m+ :) Tak samo można zakupić większą butelkę o pojemności 230 ml.
Szczoteczka pozwala na wyczyszczenie łyżeczki w środku. Sama butelka jest łatwa w utrzymaniu czystości. Pokarm do niej nie przywiera. Wystarczy wymyć w płynie do akcesoriów dziecięcych pod bieżącą wodą ;)
Weronika już przy pierwszym użyciu załapała o co chodzi. Nawet tak śmiesznie lizała łyżeczkę :D Łyżeczka nie wchodzi za głęboko do buźki dziecka, więc nie musiałam się martwić, że się zakrztusi - jak to nieraz bywało na samym początku rozszerzania diety ze zwykłymi łyżeczkami. Ta butelka wielofunkcyjna jest idealna dla Was, wtedy gdy rozszerzacie dietę. Dziecko nie brudzi się tak - choć u nas na samym początku było dużo paćków koło buźki :D Żałujemy, że dopiero miesiąc temu zdecydowaliśmy się na kupno tej magicznej butelki. Używamy jej codziennie, idealna jest również na wyjazdy, gdzie jedzie się np. na noc do dziadków. By nakarmić dziecko wystarczy, że któryś z rodziców posadzi je sobie na kolanach i lecimy z szamaniem. Luksus, bo nie musisz mieć talerzyka - pokarm masz w butelce ;)
A tak wygląda szczęśliwe, najedzone dziecko :)
Ogólnie od samego początku byłyśmy na butelkach od Lovi i Aventu. Jednak te pierwsze są zdecydowanie ulubieńcami Weroniki. Uwielbia z nich jeść mleko. Zauważyłam, że z tych butelek idzie Jej to znacznie szybciej. Prócz butelek ma również smoczki uspokajające, które są po prostu fenomenalne! Mają piękny design i za to je uwielbiamy ;) Do tego produkty od Lovi wcale nie są drogie.
Zatem jak najbardziej, polecam ten produkt każdej Mamie i Maluchowi :) To nasz hit ostatniego miesiąca!

Znacie, lubicie? Jakie akcesoria do ułatwienia karmienia polecacie? ;)
Pozdrawiam, Kinga i Weronika


Fot. Marcin i ja.

2 komentarze:

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger