15 sierpnia 2016

Pudło Malucha, czyli najlepszy prezent dla dziecka

W tamtym roku w październiku kurier przyniósł mi nasze pierwsze Pudło Malucha, z gotową wyprawką jeszcze dla Weroniki - w sumie nie byliśmy jeszcze w stu procentach pewni czy to będzie dziewczynka. Pamiętam tą ekscytację przy samym zakupie jak i przy otwieraniu tego pudła. Już wtedy powiedziałam sobie, że każda pociecha w rodzinie na prezent będzie dostawać od nas właśnie tego boxa. I tak w marcu Pudło dostał Dominik - kuzyn Weroniki, a w lipcu Aleksander - wujek Werci, a mój kuzyn. 

DLACZEGO PUDŁO MALUCHA UWAŻAM ZA WSPANIAŁY PREZENT DLA DZIECKA?

Pudło możesz skomponować sama. Wystarczy spojrzeć na listę dostępnych produktów lub wysłać maila. Z tego co się orientuję jest dużo nowości :) Zresztą wszystkie aktualizacje są dostępne na fanpejdżu. Jest też druga opcja - wybierasz pudło niespodziankę, już skomponowaną. Ja tą opcję wybrałam, gdy zamawiałam wyprawkę dla Weroniki. Teraz wszystko komponowałam sama.

Oferowane produkty są od polskich producentów, wiodącą marką jest Lullalove. Znajdziecie tam też takie marki jak: Hencz Toys, Sierra Madre, CzuCzu i inne. Do tego masz możliwość zamówienia jeszcze kosmetyków zarówno dla siebie jak i dla dziecka. Wszystko masz zapakowane w pudło z logo firmy, które później pomieści wszystkie skarby Twojej Pociechy :) Czego chcieć więcej? A jaką frajdę mają dzieci, przynajmniej te duże. Choć ostatnio nawet moja Weronika cieszyła się z Pudła dla Olka.

Tak wyglądało Pudło dla Dominika


A taka zawartość Pudła była dla Aleksandra


W Pudle znajdowały się produkty od Lullalove: SuperZabawka MrB, gryzak kauczukowy ze śliniaczkiem, otulacz z motywem MrB, autko-gryzak ODA Car oraz opaski ToGo by nic się nigdy nie zgubiło.


A nasza Wercia była taka zafascynowana :D





Dodatkowo chciałam podziękować Pani Kasi za drobny upominek w postaci herbaty dla mnie. Darzę Panią wielką sympatią oraz ogromnym szacunkiem i z miłą chęcią umówiłabym się z Panią na kawę :) Już raz pisałam, że to co Pani robi jest świetne. Każda mama, która pragnie rozdawać uśmiechy innym dzieciom jest rewelacyjna. A tutaj Pani Kasia rozniosła uśmiechy już trzem Pociechom, które mogą bawić się swoimi zabawkami. My z Wercią powrócimy - mam nadzieję, że jeszcze w tym roku ;)


Macie już jakieś Pudło Malucha?Pozdrawiam, Kinga i Wercia

10 komentarzy:

  1. Nie miałam potrzeby inwestować w coś takiego, muszę się zorientować na jakiej dokładnie zasadzie to działa :) Jeśli można wybrać konkretne rzeczy i tym samym zaoszczędzić - super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi :) Ja nie cierpię pakowania prezentów - stąd gotowe pudełko, które zawsze jest fajnie zapakowane - minimalizm :) Mam nadzieję, że jak Mała podrośnie to się będzie cieszyć z otwierania pudła z niespodziankami. Taniej jest zawsze, zwłaszcza wtedy gdy się trafi na jakieś rabaty :)

      Usuń
    2. Ja nie mam komu robić takich paczek :-). Wszystkie maluchy jakie były już dawno powyrastały a nowe pokolenie w rodzinie zapoczątkuje chyba ja ( tzn mam taką nadzieję, że się uda :) ) Jest w tych pudłach kilka rzeczy które mnie interesują :-)

      Usuń
    3. Ja się bardzo cieszę, że jest to Pudło Malucha :) Z początku nie orientowałam się co w maluszkowej trawie piszczy. Dzięki niemu poznałam wiele fantastycznych marek, które nasza Wercia bardzo lubi :)

      Trzymam kciuki, by się udało :))

      Usuń
  2. Według mnie najlepsze są zabawki edukacyjne, którymi dziecko się bawi i przy okazji uczy się nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Pudle Malucha w większości są właśnie takie zabawki, dlatego lubię po nie sięgać :) W dodatku są to nasze rodzime zabawki :D

      Usuń
  3. Jaki koszt był tych pudeł ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt mini 69, midi 109 i maxi 219 zl plus koszt przesyłki 15,50 zl. Pozdrawiam 😃

      Usuń

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger