21 grudnia 2016

Tu i teraz | Grudzień 2016 [Małe podsumowanie roku]



Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, w związku z czym nadszedł czas na blogowe podsumowanie roku. Takie malutkie. Jak dobrze, że rozpoczęłam cykl Tu i teraz, bo jest on idealny do takiego podsumowania. W końcu to właśnie w grudniu sumujemy wszystkie ważne wydarzenia i wspominamy je. Postaram się przybliżyć Wam nasze najważniejsze tegoroczne wydarzenia i obiecuję nie przynudzać 😉


#słucham

Od stycznia słucham pojękiwania Weroniki. 26 stycznia na świat przyszedł nasz cud i było to niewątpliwie najwspanialszym wydarzeniem w całym moim życiu. Dzięki niej nauczyłam się słuchać. Słuch matki to coś nie do opisania. Usłyszy każdy szmer, nawet najcichszy. A aktualnie najczęściej w grudniu słucham nie kolęd, nie świątecznych piosenek lecz okrzyki Weroniki zmieszane z na cyferki nadszedł czas liczyć ze mną radę dasz śpiewane przez Szczeniaczka Uczniaczka. Super kombo - polecam mocno 😃 Jedyną odskocznią jest nasze auto, gdzie łupią nasze najulubieńsze skoczne kawałki!


#czuję się

Spełniona. W tym roku nie tylko zostałam mamą, stałam się również Narzeczoną. Wiedziałam, że w tym roku się zaręczymy. Cicho marzyłam o zaręczynach z przytupem w piątą rocznicę naszego związku 😉 Cóż, wyszło mniej romantycznie, bo w moje urodziny podczas karmienia piersią 😂 Wercia przynajmniej była naocznym świadkiem, a Marcin nie będzie już mógł uciec 😀
#czuję się jeszcze głodna świątecznych potraw - w końcu czekamy na nie cały rok! 😜 I słodkości też. A w tym roku dużo nowości. Brookies - podpatrzone u Kasi oraz ciasteczka orzechowe w czekoladzie 

#chciałabym

Planner idealny na przyszły rok. W sumie to wiem, że taki dostanę. Od połowy roku rozpoczęłam przygodę z Bullet Journalem i będę ją kontynuować, a planner będzie wspomagaczem.


#tęsknię

Za dzieciństwem. Patrząc na moją Weronikę stwierdzam, że chciałabym być jeszcze dzieckiem. Nie musieć borykać się z trudami życia dorosłych. Wiem też jedno (w sumie postawiłam to sobie za cel), że nie będę niczego zabraniać Weronice. Niech bawi się zabawkami jak najdłużej, niech uczy się na swój sposób poprzez zabawę, niech łapie dzień tak jak ona sama tego chce. Nie chcę by za szybko wkroczyła w dorosłość, nie tak jak ja.


#uczę się

Wdzięczności. Codziennie dziękuję za coś co mnie spotyka. Za dobro, za zło. Za uśmiech, za łzy. To jest ważne. Dostrzec coś najmniejszego, co sprawi, że się zatrzymam i podumam na chwilę i będę za to wdzięczna. Zapisuję to nawet. Pomaga mi to w tych złych chwilach 😊

#czytam

Szczury Wrocławia. Jestem zombie'styczką 😁 Nic więcej nie musisz na ten temat wiedzieć, ale Wercia będzie taka po mamusi 😝

#cieszę się

Że ten rok dobiega końca. Był wspaniały i jestem mu za to wdzięczna, ale wiem, że kolejny rok również przyniesie mi same dobroci i chcę ich jeszcze więcej.


#jestem wdzięczna

Za każdy dzień. Za każdą wykonaną czynność. Za spełnianie się jako mama i narzeczona. Za cienie porażki, bo dzięki nim się podnoszę i stawiam sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. Za starych i nowych znajomych. Za każdego czytelnika na blogu. Za każdy uśmiech Weroniki i jej samodzielny kroczek. Cholernie jestem wdzięczna za ten cały 2016 rok 💞

📣📣📣

Już teraz życzę Wam wspaniałych Świąt, spędzonych w rodzinnym gronie. Z okrzykami szczęścia i odrobinką śniegu (może gdzieś spadnie). Wystrzałowego pożegnania Starego Roku i rozpoczętego z przytupem Nowego.


My, póki co, zawieszamy bloga. Wrócimy w styczniu. Z nowymi postami, z nową energią. Teraz dla mnie najważniejsze jest cieszenie się z rodzinnych chwil, bo to właśnie teraz tworzę naszą rodzinną tradycję. Do tego dochodzą obowiązki domowe, które - o jak dobrze - przejmuje Marcin, bo już ma urlop i pomaga mi jak może w przygotowaniach do Świąt. Dlatego nie chcę spędzać godzin nad nowymi postami. Liczy się tu i teraz - to co tworzymy wspólnie naszą trójką 💖 Liczę na Waszą wyrozumiałość 😊


Pozdrawiamy, Kinga, Weronika i Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger