31 stycznia 2017

Tu i teraz | Styczeń 2017



Wyznaczyłam sobie parę małych celów na ten rok. Zaplanowałam z jakim one little word będę szła do końca grudnia. W głowie cały czas zapisuję co bym chciała zmienić w blogowym życiu, jednak zapominam spisywać to na kartkę papieru. Jednak cały czas notuję co każdego dnia przytrafia nam się fajnego. Styczeń był dla nas bardzo ważnym miesiącem. Jesteśmy już rok z Weroniką. Już od roku tworzymy zwariowaną rodzinkę. Jestem mega spełniona i nie zamieniłabym mojego życia na żadne inne 💞

#słucham hitem stycznia utwór z Suicide Squad, który okazał się kołysanką Weroniki. W aucie przy tym utworze od razu zasypia. Świetna nuta 😊


#czuję się rewelacyjnie! Jestem przepełniona energią. Wcześnie wstajemy, jemy śniadanie, bawimy się. Z każdym dniem, dzień staje się dłuższy dzięki czemu nie czuję się jak ospały niedźwiadek. Razem z Weroniką dużo spacerujemy, a to ładuje nasze baterie.


#chciałabym aby czas tak nie pędził. Są takie dni, w których czuję, że czas zbyt szybko leci do przodu, a my razem z nim. Czasem mam wrażenie, że nasz dzień jeszcze dobrze się nie rozpoczął, a już się skończył. Bo wiesz, jeszcze rok temu Weronika była maluśka, a dzisiaj już mi biega po całym mieszkaniu, krzycząc aaaaaaaaaaa, taaaaaaaataaaaaa, maaaaaamaaaaa, baaaaabaaaaaa, aaaaaaa!

Rok temu około 13 leżałam na stole operacyjnym i czekałam aż ujrzę moją Kruszynkę, którą nosiłam pod sercem przez 9 miesięcy 💖 Tego widoku nigdy nie zapomnę: malutka oblepiona białą mazią lekko płakała, ale gdy o 13 położna podstawiła mi ją pod nos, a ja wypowiedziałam "witaj na świecie" - uspokoiła się 😍 Po chwili zabrano mi ją i poszła do tatusia 💕 To nic, że po cesarce czułam się jak zużyta opona, to nic, że nie mogłam się ruszać, wystarczyło że popatrzyłam na nią trzymaną przez Marcina. Oto spełniło się moje wielkie marzenie - staliśmy się rodzicami, rodziną, którą nic nie rozłączy 💓 #girl #babygirl #daughter #oneyearsold #mamroczek #tojuzrok #coreczka #coreczkamamusi #corusiatatusia #instalove #instagood #instalike #youngparents #mlodzirodzice #instababy #instagirl #polishbaby #polishgirl #youngmum #youngdad #mlodamama #mlodytata #followme #happiness #love
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Kinga 24 l. (@kejsikej)

#czytam jakżeby co innego jak nie coś o zombie. Kolejna zombiestyczna książka, którą dostałam pod choinkę od Marcina. Dying Light taki jest jej tytuł. Zresztą jeszcze bym w to pograła 😆

#moim priorytetem bez wątpienia jest zdrowie mojej rodziny. Teraz panuje grypa, Mała na szczęście dzielnie się trzyma. Katar, który ostatnio złapała szybko jej przeszedł. Mnie póki co choroby mijają szerokim łukiem. Tylko Marcin lekko choruje, ale weź kobieto wyślij chłopa do lekarza! Ponadto sama wzięłam się za swoje problemy ze skórą. W końcu wybrałam się do trychologa i przede mną mnóstwo badań i zabiegów. Ten rok to również czas na moje zdrowie 😉

#oglądamy z Marcinem (w końcu!) Grę o tron. Baliśmy się, że nas wciągnie i tak się właśnie stało. Wieczory są teraz z GoT, a już niebawem 7B The Walking Dead 💕

#planuję tegoroczne lato. Chcę zwiedzić z rodzinką lokalne atrakcje. Jechać w końcu do zamku w Mosznej. Ponadto rozpoczęłam akcję wiosenno-letnia szafa Młodej. Spisałam co jej potrzeba i tej listy muszę się trzymać. Początek roku to okrojony budżet, czy tylko u nas tak jest?

#dziękuję za przyjaźnie i rodzinę. Bez nich życie nie byłoby tak kolorowe! 💞


Bardzo chcę by moje tu i teraz ewoluowało i stało się nawet takim podsumowaniem miesiąca. Bardzo spodobała mi się forma takich postów, jednak wiem, że mogę jeszcze nad nimi bardziej popracować 😉

A jaki Wasz był styczeń?
Pozdrawiam, Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger