29 kwietnia 2017

Tu i teraz | Kwiecień


Kwiecień przywitał nas letnią pogodą. Wszystkie ciepłe swetry i kurtki spoczęły na dnie walizek. Werciowa szafa również została przewertowana wte i wewte, wzbogacona w lekkie przewiewne ciuszki. Aż tutaj nagle przyszły święta i piękna pogoda ciach bach zamieniła się w zimę. W sumie to nawet nie, bo raz pada deszcz, a raz leci potężny śnieg. Coś okropnego! Dlatego kwiecień plecień, bo przeplata, trochę zimy trochę lata - aktualnie jest jak znalazł.

#Wercia skończyła 15 miesięcy, uwierzysz? Ten mały człowiek rośnie w oczach. Uwielbia biegać, czytać książeczki, bawić się klockami oraz rozmawiać. Wyobraź sobie, ostatnio chodziła po calutkim mieszkaniu z telefonem w ręku i przeprowadzała bardzo żywą rozmowę. Trwało to długo, czasem wręcz krzyczała i machała ręką. Nawet ja tak w największym stanie wzburzenia nie rozmawiam! 😅

#czytam Magię Olewania, książkę na topie na Instagramie. Jestem osobą, która za bardzo przejmuje się zdaniem innych. Wpływa to na mnie bardzo emocjonalnie. Natomiast stres to tak naprawdę moje drugie imię - stresuję się zbyt często, cud że jeszcze mam włosy na głowie!

#jestem wdzięczna za poprawę relacji z moimi Rodzicami. Między nami było różnie. Często były między nami spięcia i ciche dni. Weronika zadziałała na nas jak plaster na ranę. Teraz więcej nas łączy jak dzieli. Potrafimy ze sobą rozmawiać bez większych emocji. Dziękuję im za wszelką pomoc w trudnych chwilach, dobrą radę. W końcu mogę powiedzieć, że jest między nami przyjaźń, a tego mi zawsze brakowało.

#czuję się lekko przybita pogodą. Początek kwietnia był taki wspaniały, a końcówka stała się bliższa zimie jak wiośnie. Dobrze, że okres przedświąteczny był jako taki i mogliśmy porobić pamiątkowe świąteczne zdjęcia.

#chciałabym spakować naszą Gwiazdę i nas samych i gdzieś wyjechać. Nie za daleko. Bo chciałabym aktywnie, a nawet leniwie spędzić jakiś weekend z moją rodzinką. Z dala od internetu, telewizora i innych rozpraszaczy. Tak by naładować te rozładowane przez pogodę baterie. No w sumie mogłyby to być jakieś ciepłe kraje... 😅

#jestem uzależniona od przeglądania pierdół na AliExpress. Znajdziesz tam dosłownie wszystko. Od cudownych ubranek dla dziecka po gadżety ułatwiające twoje życie.

#planujemy wielki remont, przeprowadzkę i zmianę statusu w związku. Są obawy, ale i jest ta jakaś dziwna energia. Ekscytacja zbliżającymi się zmianami.

#stworzyliśmy masę pięknych wspomnień. Drugie święta Werci, ale pierwsze świadome. Pierwsze wspólne święcenie jajek - rok temu przespała całe święcenie. Pierwsze puszczanie latawca z finałem w postaci połamanego stelaża - dobrze, że materiał się nie porwał. Pierwsze puszczanie baniek w domu i na podwórku. Dużo tych pierwszych, pięknych wspomnień 💞


Mam nadzieję, że zbliżający się maj będzie tym cieplejszym miesiącem. Weekendy będą aktywnie spędzane przez naszą trójkę. A zapisane przez nas w aparacie wspomnienia będą dalej odzwierciedleniem naszej miłości i ogromnego szczęścia.



Także już teraz życzę Ci udanego długiego weekendu. Oby pogoda w końcu rozpieściła nas wszystkich. I jeszcze tylko jedno...

...powiedz mi jaki był Twój kwiecień? Jak go spędziłaś? Pogoda dopisała?


Znajdziesz nas na facebooku - koniecznie daj łapkę do góry, by być z nami na bieżąco,
instagramie - zobacz niepublikowane zdjęcia, kulisy naszej codzienności na instastory.

6 komentarzy:

  1. Fajnie Was oglądać , zdjęcia rewelacja - faktycznie co do instagramowych i blogowych trendów widzę iż ta książka Magia Olewania nie ma sobie równych, ciekawa jestem Twojej opinii bo dla mnie nieco przereklamowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem w połowie. Takie masło maślane, ale niektóre treści warte zapamiętania. Będę chciała zrobić jakąś mini recenzję na blogu :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Pogoda dopisała, ale maj robi takie niespodzianki, że rano boję się patrzeć za okno. Mimo to, jak tylko jest chwila czasu, biegniemy na trwanik przed blokiem, żebyć chociaż pół godzinki pobawić się na dworze, niż znowu zacznie lać :D Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że niby w "w Maju jak w gaju". U nas aktualnie świeci słońce, początek był deszczowy i taki nijaki. Mam nadzieję, że w końcu pogoda się ustabilizuje.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiamy!

      Usuń
  3. "Rodzinną kuchnię Lidla" mam i ja! :) Z niektórymi przepisami zdążyłam się już zaprzyjaźnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwała im za tę książkę! Ja tak nie lubię gotować! A teraz przynajmniej pojawiają się małe tradycje poranne w naszej kuchni :)
      Pozdrawiamy!

      Usuń

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger