26 maja 2017

OH, MAMO!


Dziś jest NASZE ŚWIĘTO. Święto młodszych i starszych stażem Mam. Tych świeżo upieczonych i tych zaprawionych w boju. Święto odważnych i silnych Kobiet. Jestem wdzięczna mojej Mamie, że mnie urodziła, bo dzięki niej i ja mogę poczuć się tą najważniejszą osobą na świecie...


MAMO!
Wiem, że często się kłóciłyśmy, szarpałyśmy. Nie zawsze było miło i kolorowo. W końcu mamy takie same charaktery. Nie damy sobie w kaszę dmuchać. Ale wiedz, że za Tobą wskoczę w ogień.


MAMO!
Dziękuję Ci, że mnie urodziłaś, że poświęciłaś mi każdą sekundę swojego młodego życia. Że siedziałaś ze mną, gdy ja chorowałam. Że uczyłaś mnie nowych rzeczy. Że codziennie wieczorem zmawiałaś ze mną Pacierz. Że nigdy we mnie nie zwątpiłaś. Że pozwoliłaś wybierać mi samej. Że pozwoliłaś mi się uczyć na własnych błędach, a później mówiłaś a nie mówiłam, że tak będzie!?...


MAMO!
Jestem Ci wdzięczna za życie, bo dzięki Tobie i ja mogłam je dać. Jestem Ci wdzięczna za pomoc, którą zawsze od Ciebie dostanę, gdy jej potrzebuję. Jestem Ci wdzięczna za każdą radę, którą biorę sobie do serca. Jestem Ci wdzięczna za przyjacielskie pogaduchy. Jestem Ci wdzięczna za to, że jesteś najlepszą Babcią na świecie.


MAMO!
Cholernie Ci dziękuję za siłę i odwagę. Za wspólnie spędzany czas. Czy to w radościach czy porażkach. Jestem Ci wdzięczna, że mogę wypowiadać mamo i sama to słyszeć. Dziękuję Ci ogromnie, że jesteś!

I kiedyś chciałabym, żeby moje dzieci tak o mnie myślały. Żeby w to NASZE MAMOWE ŚWIĘTO pokazały jak ważną osobą jestem. By spędziły ze mną czas... Choć wiem, że miłość do Mamy trzeba ukazywać dzień w dzień, ale niech Dzień Matki będzie tym wyjątkowym...


Jadę do Mamy zrobić jej kawę, wręczyć książkę do poczytania i powiedzieć, że Mamo dziękuję, kocham Cię!

A Ty na dzisiaj jaki masz plan?

5 komentarzy:

  1. Ale jesteś podobna do mamy :) Wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdania są podzielone tak jak z naszą Wercią. Mieszanka jestem, choć fakt sama teraz zauważam, że coraz bardziej wdaję się w Mamę :D

      Usuń
  2. bardzo piękne słowa :) poryczałam się :D ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak pisałam, to też ryczałam :D ;)

      Usuń

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger