30 czerwca 2017

TU I TERAZ | CZERWIEC


Za oknem piękna pogoda. Na niebie rozgrywa się mecz między chmurami, ale słońcu to wcale nie przeszkadza. Łechta nas po twarzach, przyprawiając o kropelki potu. Jest za gorąco. Jest za duszno. Ale dzięki Bogu jest wiatr. Czasem mocny, czasem nieodczuwalny.
Przez tę piękną pogodę na blogu pojawił się zaledwie jeden post. Także moja aktywność w sieci jest bardzo mała. Ale to nic. Postanowiłam, że będę pisać wtedy kiedy będę chciała. Nic na siłę, bo tak do cholery nie potrafię. Z zazdrością patrzę na inne blogi, w których treści pojawiają się systematycznie. Ale są Czytelnicy, są i treści...

Planowanie życia nie idzie mi jakoś najlepiej. Wzięłam się za siebie. Przygotowywanie osobnych posiłków mocno mnie dekoncentruje, przez co bałagan jest teraz mocno u nas widoczny. Wstaję - zaczynam gotować dla siebie - zajmuję się Wercią - usypiam ją - sprzątam i gotuję dla niej i Marcina - jemy - spacer - trening - usypianie - ponowne sprzątanie - czas dla mnie. Czas dla mnie, czyli padam i idę spać. Zero czasu na bloga, na przygotowanie jakiejkolwiek notki. Zerkając w planner i patrząc się na plan mówię zrobię później...

Jest mi przykro, że czerwiec przeleciał mi przez palce. Nic ciekawego się nie wydarzyło. Za to pogoda zrobiła się wakacyjna i przez to sauna na mieszkaniu.


TU I TERAZ | CZERWIEC 2017

#Wercia jest już z nami 17 miesięcy. Oh jak ten czas zapierdziela, każda mama będzie to stale powtarzać. Cieszę się, że z nią stale przebywam. Na pracę przyjdzie czas. Póki co wspólne dnie spędzamy na zabawach, spacerach, poznawaniu świata. Choć czasem mnie to męczy i pragnę się gdzieś wyrwać, jestem szczęśliwa, że jednak zostałam w domu. Dzięki temu widzę jak szybko rozwija się moja córka.


#czytam w tym miesiącu nareszcie skończyłam Zero i wzięłam się za kolejną pozycję od Marca Elsberga Helisa. Książka fantastyczno-naukowa. Jest o tajnym medycznym projekcie. Sam Marcin wziął się za czytanie. Od razu wskoczył na głęboką wodę, znaczy się na BlackOuta 😉
Aż wstyd przyznać, ale w tym roku przeczytałam dopiero 3 książki! 😱Wróć CZTERY!! 😂😂A Ty ile przeczytałeś ludziu? 😉 Książka #Zero #MarcElsberg pod koniec zrobiła się bardzo ciekawa 😊 Ogólnie książka bardzo na czasie, więc polecam każdemu. W końcu żyjemy w czasach technologii i przekazywania danych osobowych praktycznie na każdym kroku... Oby taka przyszłość jak w książce na nas nie czekała! Teraz #Helisa książka o tajnym badawczym projekcie. Póki co ciężko idzie, bo czytamy wieczorem. Czytamy, bo wiedz ludziku, mój Marcin również czyta tyle że #BlackOut tegoż autora 👏 A Ty co czytasz? Jakie książki polecasz? _____________ #terazczytam #helix #books #book #lecture #litterature #bookstagram #booklover #bookworm #bookish #bookgram #ilovereading #bookaddict #bookholic #czytam #książka #czytambolubie #coffeetime #coffee #instalike #instagood #newoninstagram
Post udostępniony przez KINGA KUPCZAK (@kejsikej)



#czuję się bardzo zmęczona. Ostatni upalny tydzień dał mi w kość, przez co nie chodziłam na siłownię. W poniedziałek myślałam, że umrę z bólu głowy. W środę postanowiłam, że będę trenować w domu. Ale już w następny poniedziałek idę na pomiary i cały lipiec będę dawać z siebie wszystko!
Post udostępniony przez KINGA KUPCZAK (@kejsikej)


#chciałabym wyjechać na wakacje, ale wiem, że i w tym roku nie spełnię tego marzenia. Już w lipcu ruszamy z naszym remontem. Co prawda ekipa budowlana wchodzi do nas we wrześniu, ale my już przez wakacje co nieco sami porobimy... Także póki co będę wypoczywać u Rodziców, bo tam mi najlepiej 💕



#popracuję nad ...mam zamiar popracować nad zdjęciami. Chcę powrócić do instagramowej systematyczności - dodawać tam częściej zdjęcia, bo uwielbiam tą platformę 😊 I serdecznie Was zapraszam w moje progi 😉
 Instagram


A jutro lecimy na piknik rodzinny. Będą zdjęcia, więc będzie post. Przy dobrych wiatrach już w niedzielę 😏 Zatem do usłyszenia!





Jaki był Twój czerwiec? Jakie masz plany na wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger