30 lipca 2017

Tu i teraz | LIPIEC


Lipiec jest w tym roku jakiś dziwny, dobrze że to jego koniec. Mam cichą nadzieję, że sierpień będzie bardziej słoneczny i nieco cieplejszy. Miło by było! Początek lipca był mega udany. Piknik rodzinny Haratamy w gałę, Olcia była tydzień na wakacjach u nas, rozpoczęliśmy prace remontowe na strychu, ja cieszyłam się z progresów w związku z dietą i ćwiczeniami. Weronika skończyła 18 miesięcy. Ale ta pogoda była jakaś taka dziwna. Czasem wręcz jesienna. U Ciebie też taka była?

Naprawdę cieszę się, że ten miesiąc mija. Po pierwsze dlatego, że jedziemy na krótki wypoczynek w góry - niedaleko Polanicy Zdrój - do Szczytnej. Po drugie zbliża się termin naszego remontu na strychu i jaram się tym bardzo, bo w końcu chcę się przeprowadzić. Po trzecie, bo kończą się wakacje - w tym roku przez pogodę jakoś ich nie czuję. I wyobraź sobie, że jeszcze w tym roku się nie opalałam, a co dopiero pływałam! Za to Wercia nie próżnuje i kiedy tylko może wskakuje do swojego baseniku 😊



TU I TERAZ | LIPIEC 2017

#Wercia jest już z nami 18 miesięcy. Uwielbia skakać na trampolinie, zjeżdżać ze ślizgawki, spacerować po parku i gadać. Buzia to jej się czasem nie zamyka. Te jej rozmowy są bardzo śmieszne 😅 Czasem zdarzy się jej powiedzieć coś pełnym zdaniem, jak np. tutaj:

Post udostępniony przez KINGA KUPCZAK (@kejsikej)


#czytam w dalszym ciągu książkę Marca Elsberga Helisa 😛 Plus do tego dla bycia fit kupiłam sobie OBOWIĄZKOWĄ pozycję od Marty z bloga Codziennie Fit. Jestem pod ogromnym wrażeniem tej książki. Wydania, zdjęć i tego, że Marta tak profesjonalnie napisała tę książkę, a przecież jest młodą osobą. Czekam na jej płytę DVD, bo uwielbiam z nią ćwiczyć. A robię to najczęściej wtedy, gdy nie mogę iść na siłownię...

video


#czuję się szczęśliwa. Cieszę się, że moja przygoda z siłownią i ze zmianą diety przynosi efekty. Dzięki aktywności jestem bardziej pobudzona do życia. Jest to wspaniałe uczucie. W dodatku jedna z koleżanek również zaczęła chodzić na siłownię. Szkoda tylko, że nie może przemóc się do pójścia na crossfit 😝

Post udostępniony przez KINGA KUPCZAK (@kejsikej)

#chciałabym aby moje życie było bardziej kreatywne. Zaczęłam ponownie pisać pamiętnik. Może dziwnie to brzmi, ale muszę mieć wszystko spisane na kartce by pamiętać dlaczego w danym dniu było mi źle albo przyjemnie. Zaczęło mnie to motywować do działania. Ponadto chciałabym się znowu wziąć za planowaniu w Bullet Journalu - brakuje mi go, a Happy Planner jakoś nie zdaje egzaminu w ogarnianiu życia. Za dużo tam reklam i jest taki nie mój.


#oglądamy oczywiście Grę o Tron. Jest to obowiązkowa pozycja w poniedziałek. Jeśli jeszcze nie oglądacie tego serialu, to koniecznie nadróbcie zaległości! A Ty jakie seriale byś nam poleciła?


#czekam na nasz mały wypoczynek w Szczytnej. Początkowo mieliśmy jechać nad jezioro, ale z racji tego, że tegoroczna pogoda jest bardziej jesienna jak letnia, stwierdziliśmy że jedziemy blisko naszych terenów. Tutaj bierzemy pod uwagę najbardziej Weronikę, bo nie wiemy jak zachowa się w podróży...



Lipiec był dobrym miesiącem - nie mam co narzekać 😊 I mam nadzieję, że sierpień okaże się jeszcze lepszym 😉


Jaki był Twój lipiec?

Znajdziesz nas na facebooku - koniecznie daj łapkę do góry, by być z nami na bieżąco,
instagramie - zobacz niepublikowane zdjęcia, kulisy naszej codzienności na instastory.

3 komentarze:

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger