27 lipca 2017

Wyremontuj marzenia - moja wizja pokoju dla Weroniki



Nasze prace remontowe już się rozpoczęły. W lipcowe weekendy Marcin dzielnie walczył na strychu z moim tatą. Rozebrali komin, podłogę, wybrali zalegający syf i odkryli łuki. Dzięki temu już wiemy, że nie będziemy wylewać podłogi tylko będziemy robić ją drewnianą, by nie obciążyć zbytnio stropu... Zaczęliśmy prace, bo liczą się dla nas koszta, stąd postanowiliśmy w jaki największym stopniu pomóc ekipie budowlanej, która wbije się na nasze apartamenty 1 września.


Jak wiecie czeka mnie urządzanie od podstaw pokoju dla Werci. Pewnie zdajecie sobie sprawę ile pomysłów jest w mojej głowie. Stale przeglądam strony w poszukiwaniu inspiracji do aranżacji jej przestrzeni.

Rola pokoju Werci

Zanim jednak zaczniemy kupować meble, muszę zastanowić się do czego będzie przeznaczony jej pokój? Czy będzie w nim już spać? Czy ma to być przestrzeń tylko do zabawy i nauki? Weronika będzie miała prawie dwa latka, gdy zobaczy swój - tylko swój - pokój. Jak na takie małe dziecko, ta nasza dziewczynka jest bardzo bystra i już widzę jej szczęście, gdy zobaczy coś co będzie tylko dla niej.


Początkowo myślałam, że będę ją już uczyć samodzielnego spania. Jednak szybko wybiłam to sobie z głowy. W końcu jest małą dziewczynką i będzie spała w naszej sypialni dotąd aż wyrośnie z łóżeczka (czyli lada chwila, bo już zajmuje połowę!). Dlatego jej pokój będzie przeznaczony w głównej mierze do zabaw i poznawania świata. Spać w nim będzie w dzień, a nocą z nami.

Meble w pokoju

Jak już wspominałam, na bieżąco szukam pokojowych inspiracji. Można od nich oszaleć. W internetach jest tego wszystkiego za dużo!


Zakochałam się w drewnianych łóżkach domkach. Przypominają mi one moje własne marzenia o posiadaniu bazy. Miejsca, gdzie będę mogła być tylko ja i moje myśli. Wercia w swoim kąciku ma już półki domki i zastanawiam się czy tych domków nie będzie za dużo w jednym pomieszczeniu? Do tego chcę dużą szafę, regał i komodę. Zastanawiam się jeszcze nad skrzynią na zabawki.

Zresztą spójrzcie na moje meblowe typy, jeśli nie przejdzie łóżko domek - może któreś spodoba się i Tobie 😉






Ja osobiście przepadłam w ostatniej aranżacji. Jednak zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest to pokój dla małej dziewczynki lecz już tej większej. Niemniej jednak przy doborze mebli będziemy kierować się ceną. Stąd też druga i trzecia aranżacja jest w miarę. Co do łóżka domku jego koszt waha się nawet do 900 zł!

Kolorystyka

Wymarzyłam sobie, że ściany w naszych apartamentach będą jasne i chłodne. Padanie promieni słonecznych będzie małe, więc nie chcę zbyt ciemnych i bardzo ciepłych kolorów. U Werci zastanawiam się nad farbami firmy Beckers. Chodzą mi po głowie te o:

Dodatki

W głównej mierze dodatkami będą zabawki i książki, których Weronika ma całkiem sporo jak na tak młody wiek 😜
Ale tak szczerze to chcę by w jej pokoju znalazło się ładne oświetlenie, parę obrazków bądź zdjęć. Chciałabym namiot bądź kącik z baldachimem, ale to będzie zależeć od miejsca. Zastanawiam się nad jedną ścianą, po której będzie mogła kredą malować. Piękne poduszki na łóżku. Boże tego jest dużo!


Tak, zebrane tutaj inspiracje najbardziej odzwierciedlają mój misz-masz w głowie. W tym temacie zmieni się jeszcze bardzo dużo. Ostateczny wystrój pokoju będzie na przełomie grudnia/stycznia, więc do tej pory znajdę jeszcze więcej inspiracji. Koncepcję w głowie mam.

Jaki jest pokój Twojego dziecka? Masz jakieś złote rady na jego urządzenie?

Znajdziesz nas na facebooku - koniecznie daj łapkę do góry, by być z nami na bieżąco,
instagramie - zobacz niepublikowane zdjęcia, kulisy naszej codzienności na instastory.

7 komentarzy:

  1. łóżko w formie domku przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz trzeba będzie wybrać czy takie łóżko czy standardowe :D

      Usuń
  2. Ta ostatnia aranżacja piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to wszystko pięknie wygląda... żeby jeszcze tylko taki porządek się utrzymywał jak na tych zdjęciach ;P Powodzenia przy remontach! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, no dokładnie :D Ja nie wiem, większość ma chyba jakoś więcej czasu albo jakieś nadprzyrodzone moce by wszystko na cacy ogarniać :D
      dziękujemy :)

      Usuń
  4. Przepiękne meble dla dzieci, najbardziej podoba mi się aranżacja na 2 zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy mieli ciężki orzech do zgryzienia :D

      Usuń

Hej!
Każdy bloger lubi wiedzieć czy to co tworzy jest fajne, więc jeśli Ci się podoba dany tekst lub chcesz podyskutować, to rób to pod notką, bądź na fanpejdżu pod postem informującym o blogowych nowościach.
Będzie nam bardzo miło, Wercia aż uściska Cię wirtualnie :)
Pozdrawiamy i cieszę się, że jesteś! ;)

Copyright © 2016 Celuj w 19 , Blogger